Bliv medlem

Forenings formål er at udbrede kendskab til fugle holdt under beskyttede forhold, således at kendskabet til fuglenes rette pasning og pleje, samt fuglenes ydre kår bliver bedst mulig, til gavn for fugle og fugleholder.
I foreningen samles vi jævnlig til møder, hvor vi ved hjælp af film, dias og foredrag udveksler erfaringer, og ikke mindst ved besøg hos andre fugle venner søger at finde frem til de optimale forhold, hvorunder vore fugle trives bedst mulig, med opdræt og bevarelse i fugleholdet for øje.

Vi er i bestyrelsen åbne overfor forslag, blot der er andre ud over bestyrelsen der deltager i arrangementerne. Vi er især åbne for have arrangementer, men mangler besøgs steder. Er du et emne til et havebesøg, med fuglekig – kaffe/te samt efterfølgende hyggesnak, så henvend dig blot til bestyrelsen, så vil vi sætte det i kalenderen.

Kontakt foreningens formand for yderligere oplysninger:

Peter Damsgaard, mail: druehaven27(@)gmail.com, tlf.: 3056 2103